Zodpovědně a pečlivě spravujete svěřené portfolio zákazníků, jejich objednávky, požadavky, technické parametry zboží, platby, reklamace a další s tímto spojené aktivity
Spolupracujete s příslušnými obchodními zástupci (sales manažery) či s jejich agenty
Na základě zákaznické objednávky vytváříte definici zakázky pro útvary závodu a monitorujete úplné a včasné vykrytí požadavků svých zákazníků, spolupracujete s oddělením plánování
Vedete kompletní a aktuální evidenci objednávek u svěřených zákazníků
Vystavujete faktury za dodané zakázky
Spolupracujete se zákaznickými odděleními sesterských závodů
Práce s objednávkami, fakturami, technickými specifikacemi zboží apod.
Vzájemně se zastupujete s ostatními kolegy v oddělení / poskytujete si s nimi navzájem důležité informace pro dobu nezbytného zástupu a pracujete ve stanoveném systému ukládání dat
IDEÁLNÍ KANDIDÁT/KA
Minimálně SŠ ekonomický směr výhodou
AJ velmi dobrá znalost nutná
Pokročilá uživatelská úroveň MS Office, znalost SAP výhodou
Zkušenosti z oblasti služeb zákazníkům výhodou
organizační a vyjednávací dovednosti, pečlivost a důslednost